navigace: Poradenské firmy >> EuroFinancial CZ >> Eurofinancial CZ
20.10. 2006

Známka: 1.92 - 39 hlasů

Eurofinancial CZ

Žijeme v době, kdy se nás pokoušejí někteří lidé podvést a vylákat z nás peníze. Chtěli bychom Vás upozornit na jednu společnost, která funguje na principu letadla (pyramidy), kdy tento trestný čin provozují pod pláštíkem Multi Level Marketingu.

Jak funguje www.EuroFinancial.cz ???

Jak to všechno začíná?

Nejprve Vám zavolá kamarád, že pro vás má slušnou nabídku práce, nebo vás zve na schůzku a tvrdí, že vám chce představit zajímavé lidi . Však neřekne Vám o co jde. Musíte se dostavit totiž na prezentaci fi. Eurofinancialu CZ s. r. o.

Celá přednáška je velice jednostraně podaná a zdaleka neobsahuje úplné a korektní informace o projektu. Výsledkem celého školení je nechat Vám podepsat komisionářskou smlouvu.

Jednoduše vysvětlená smlouva:
- zaplať 20.000Kč nebo 850 Kč za životní pojištění měsíčně a můžeš se do projektu zapojit.

- Za každého člověka kterého přivedeš dostaneš provizi
- Člověk kterého si přivedl a získá pod sebe dalšího člověka, tak on dostane provizi a ty mezi-provizi. Nic mu sám nevysvětluj, od toho je odborná přednáška (brainwashing)

Nezní to báječně?? :o)
Ano? Ale realita je jiná.

Vzhledem k tomu, že studenti nemají 20.000 Kč sjednají si raději životní pojištění a domnívají se, že si na to dokáží vydělat z provizí, které jim firma dá.

Chyba lávky!!!

Smlouvu si nemůžete vzít domů a prostudovat jí. Smlouvu musíte při první sjednané schůzce s Managerem, což může být ten den přednášky, ale nejpozději do dvou dnů. Až na schůzce s Managerem Vám nabídnou smlouvu (komisinonářskou) a tu musíte na místě podepsat, nebo Vám řeknou, že o váhavé lidi nemají zájem a že si Vás vyškrtnou z databáze a již nikdy se ve firmě neukazujte. To je celkem solidní nátlak, ikdyž vše je dobrovolné, že?. K této činnosti potřebujete živnostenský list za který musíte zaplatit u příslušného úřadu poplatek 1000 Kč. Následují starosti s registrací na finančním úřadě a dalších státních orgánech.
Zkuste se jich na přednášce zeptat, zda-li si jí můžete vzít domů abyste jí prodiskutovali s rodiči, známýími, právníky, nebo s finančními experty. Ze zákona přece na to máte právo! Bohužel odpověď zní ne! Prý aby se utajilo Know-How firmy.

Cílem vaší práce je shánění lidí ochotných nechat si něco pojistit, přeposjitit, spořit, či hypotéky,ale hlavním úkolem pro maximalizaci zisku i to co po Vás požadují je lákání lidí na přednášky. Na přednáškách je Vám sděleno, že nejlepšími lidi jsou Vaši kamarádi, protože na Vás se mohou spolehnout a tudíž Vám věří. Vzhledem k tomu, že tento systém funguje, ale vydělává na něm jen 12,5% nejvýše postevených lidí v řetezci, pokud beru výdělek, že příjem je větší než náklady spojené s povinostmi komisionáře (ten kdo podepsal smlouvu), 50% lidí neuvidí ani korunu, protože jsou jednoduše na dně pyramidy, ale musejí si udělat živnostenský list.

Přečtěte si více zde: je to stejný druh hry jako Skuline international http://www.volny.cz/scatman/skyline/menu1.html
nebo http://www.lupa.cz/clanky/obs-kvalitni-zpusob-prace-nebo-dobre-provozovane-letadlo/nazory

Dále je ve smlouvě uvedeno
- poslouchej EF a nikomu nevysvětluj jak fungujeme, kromě seminářu (brainwashing), za prozrazení KNOW-HOW se paltí až 1000 000,- nastole v českých
- do 3 měsíců si pořiď, nebo aspoň zažádej o živnostenský list jinak vypovězení KS pod pokutou 20000,-
- pokud svého klijent neplati sjednané pojistné, celou provizi musis vrátit
-Každých 7 měsíců musíš udělat sám 100 bodů (to není vození novych přatel, nýbrž např. něco někomu pojistit) jinak ti nebudou vyplaceny provize z lidí co máš pod sebou? tozn téměř všechny.
- ještě takový detail vždy, abyste brali provizi z lidí pod vámi tkzv. meziprovizi tak musíte být na vyšší pozici. Na začátku jste lvl 1 a na lvl 2 potřebujete 300 bodu což stačí přivést 4 lidi. Za každého 70 bodů, ale na pozici 3 už potřebujete 2000 a pokud ten pod vámi vodí hodně lidí tak sice máte i jeho body, ale rozdil mezi vámi a jim je zanedbatelný, takže je téměř po celou dobu na stejné pozici a tudíž z celé větve nic nemáte.

Pokud jste se již stali obětí Eurofinancialu CZ s. r. o. zde jsou rady k nezaplacení.

- nemějte strach z firmy a smlouvu klidně roztrhejte. I když Vám budou posílat upomínky k zaplacení, nereagujte na ně. V případě, že se budou oháňet soudem, nebojte se. Oni Vás k soudu nedají a i kdyby ano, soud s s velkou pravděpodobností vyhrajete, protože je zřejmé, že se jedná o klam, klamavou reklamu, nečestné a nemorální jednání. Zdali firma podvádí, ve smyslu podvod, rozhodne asi až soud.

- Pokud přeci jenom chcete mít v ruce papír, napište email jejich právníkovi na karel@eurofinancial.cz a žádejte odstoupení od smlouvy, která obsahuje ujednání, že již nemáte vůbec žádné závazky vůči EF. Oni totiž rádi dávají dvacetitisícovou pokutu za odstoupení.

- V případě, že jste podepsali i smlouvu o životním pojištění, dojděte na nejbližší pobočku pojišťovny a žádejte vypovězení této smlouvy. Vrátí Vám peníze, které jste doposud zaplatili.

Již mnoho mladých lidí se napálilo a pod vidinou zisku a zaslepení smlouvu podepsali a následně zjistili, že realita je jiná.

Umíte počítat????

Matematická úloha, která vám otevře oči: Když každý měsíc jeden člověk pod sebe dostane pouze jednoho člověka a ten neporuší pyramidu a tak dále a ve shánění obětí bude pokračovat opět jednou osobou. Kolik lidí bude v projektu zapojeno za 24 měsíců?

S přednášky se dozvíte, že každý z vás může by měl sehnat každý měsíc alespoň 4 osoby. Kolik lidí bude v projektu zapojeno za 12 měsíců (každý sežene 4 lidi za měsíc)?
1,4*1014 což je dost nul 140 000 000 000 000 lidí
Je to hrozně jednoduché: rozhodně to bude tolik, že žádný dalšího českého občana do projektu nedostanete (dojdou totiž). A proto nedostanete ani slibovanou provizi. Tahle firma je na trhu již přes dva roky.

Abyste na tomto projektu vydělali, musíte být mezi prvními, kteří se do projektu zapojí a to už bohužel nestihnete.

Chraňte se a nenechejte se oklamat a podvést sebe i Vaše kamarády. Protože živnostenský list jim bude akorát komplikvat život při shánění brigády, budou si muset vést účetnictví a podávat daňová přiznání, ikdyž nebudou vydělávat ani korunu. A ještě navíc si budou muset platit spoření.

cAndrej

Oznámkuj tento příspěvek (1 - nejlepší, 5 - nejhorší ):
Přidejte komentář k článku

Diskuze k článku:

dnes - 20.07. 2009
Tak EF a AXA opět prokazují, jací jsou to šmejdi. Na mail neodpovídají a naopak okamžitě rozesílají výzvu k zaplacení pokuty. Takže opět další medializaci a stížnosti na všechny strany.

Petr - 18.07. 2009
Kdo jste psal e-mail o zrušení smlouvy a komu z vás odpověděli? Zajímá mě, jestli dodrželi slovo..

jneuro@seznam.cz - 14.07. 2009
Ahoj lidi, vidim jsme na tom dost stejně. Co takhle určit tarmín a zajet do tý Prahy to dořešit. I třeba na tvrdo? J

Pip - 05.07. 2009
ale jak to zorganizovat ?

Pip - 05.07. 2009
a ještě bych*

*Tento prispevek byl z duvodu poruseni pravidel slusne diskuse upraven

Tomas - 05.07. 2009
to anonym, myslím že je to skvělej nápad, když se jim do kanclu nahrne dav lídí a začne se ohánět zrušením smlouvy, určitě tam nebudou jen tak stát a koukat na nás.

anonym - 03.07. 2009
Přátelé,a co si dát všichni sraz před EF ve svým městě? to by pak neměl takový problém odstoupit od smlouvy dohodou a abysme neplatili žádnou sankci. Co myslíte? :)

anonym - 03.07. 2009
je to pěkná sviňárná, když jsem byl student tak jsem musel hodně makat abych uplatil jejich skvělý životko,a ještě jsem se k tomu musel učit na maturitu,takže to bylo moc skvělý.Teď když už jsi vydělávám tak není problém,ale myslím že pokud do toho lezou lidi při studiu,tak z toho můžou mít hodně velký problémy.

Bob - 03.07. 2009
narazíš na hodnýho pana ředitele.. když si teď koupil nejnovější BMW a má prachy tak už je hodnej.. no kdo by nebyl.. je to pěknej * ! ! Normálně nebývám sprostý :) když jsem podepsal smlouvu, tak další den jsem šel za ním,slušně se domluvit že by se smlouva zrušila pouze dohodou, tak mi řekl že tu smlouvu nezná a ať co nejrychleji zaplatím tu pokutu jinak že vyrovnání přes soud je pak velmi dlouhé a drahé... A teď se snažte nebýt sprostí když je tam takovýhle *!

*Tento prispevek byl z duvodu poruseni pravidel slusne diskuse upraven

fialova31@seznam.cz - 02.07. 2009
na Občanské judo jsme se taky dívali, psali jsme na zveřejněný email, nereagovali.

Janiii - 02.07. 2009
ahojte, v nedělním Občanském judu byla o teto firme reportaz...zaridila jsem se podle rad jejich tiskoveho zastupce a do dnesni doby mi neotevreli jejich mail :-( Ale zkusit to také můžete ....

Rosomák - 01.07. 2009
Pošlou jen dopis kterej stáhli z netu a žijí z toho. Podívejte se na jejich stránky. Věrohodonost jak prace, Agentura která se zabívá pátry atd. :D

anonym - 01.07. 2009
:)))))) vy blbci. Obraťte se na Fabia za 10.000,- Kč a uvidíte...

Kamilka - 30.06. 2009
právě. Jsou jen hajzli co parazitují a profitují na zklamaných lidech. Spíše by měli natáčet o nich. Ať se jim podívá na zoubek nějaká instance.

fialova31@seznam.cz - 30.06. 2009
to kamilka, i nas nejakym zahadnym zpusobem kontaktovala tato firma, nevim jak se o nas dozvedela a kde vzala nas mob. nereagovali jsme, takze zkuste se na tim zamyslet drzim palce

Kamilka - 30.06. 2009
Bacha i na Fabio agenci. Hledala jsem an netu jak se dostat od smlouvy a našla jsem tuto agenturu, kde mi řekli že jim mám zaplatit cca 6000 a že mě z toho dostanou. Místo toho poslali jen mustrovej dopis. A 6000 v prdeli. Poraďte mi jak z Fabio dostanu těch 6000,- Děkuju

fialova31@seznam.cz - 29.06. 2009
to Janii, až dostanete dopis od rozhodčího soudu, tak se určitě brantě, napište důvody podpisu smlouvy, že jste žádné výhody neměla atd... nic určitě neztratíte a je to bezplatné, určitě nemusím psát, že nejlepší by byl normální soud, ale už s tím nic nenaděláme, tedy aspoň zatím....

Petr - 29.06. 2009
To Fabio: Já nic neslyším, že by se někdo smál...

anonym - 29.06. 2009
Můžu jen říct, že EF bude mít v nebližší době slušný problém..:)

Fabio - 28.06. 2009
Vy jste jak dementi :D se Vám jen národ směje.

Janiii - 25.06. 2009
to Fialova31@seznam.cz: Vy jste uvedla jen ústní důvody, nebo jste měla i nějaké písemné důkazy,jak je psano v té "smlouvě"? A platí se i náklady rozhodčího soudu? Váhám,jestli to mám také zkusit, nebo radši vysolit jim těch dvacet tisíc...Každopádně chci tu smlouvu zrušit, nechci s nimi nikdy už nic mít ... Stačilo jednou a jak to dopadlo...njn...Bohužel, za blbost se platí :-(

fialova31@seznam.cz - 25.06. 2009
To Nikola, nevím co Vám poradit, protože jsme opět kontaktovali sdružení ochrany spotřebitelů a bohužel nám zatím nedokázali pomoci, naše zákony jsou nedokonalé. Asi by to chtělo kontaktovat nějaké poslance a tlačit na ně, aby se tyhle podvody začaly řešit, Jinak apelujte na rozhodce, uvedtě své důvody a snad to aspon sníží, Jinak samozdřejmě se může podat žaloba, pokud máte finance na advokáta. Určitě to chce dál bojovat. Hodně úspěchu.

Dnes - 25.06. 2009
Smlouva je opravdu v neprospěch klienta, ale dobře udělaná. Proto musí bohužel mnoho lidí platit zbytečné životko, neboť žádný právník ( a ten stojí dost peněz), nezaručí kladný výsledek sporu. Chce to medializaci, která jim vadí nejvíc, neboť pak nikdo nic neuzavře. A taky snad pomohou informace do všech škol, další a další stížnosti k SOS a ČNB. Trestní oznámení musí být na všechny uvedené na smlouvě. Jen pozor na formulaci. Zda nedošlo k tresnému činu. Mohlo by to být v případě neúspěchu použito protistranou k žalobě. Snad už taky zareaguje ČNB, což by znesnadnilo rozhodci jednoznačné rozhodování, pokud by to bylo posouzeno jako protiprávní.

Petr - 25.06. 2009
Prostě je nejlepší, aby lidi viděli že tato firma bere jen peníze, hlavně mladí lidi u ní nalítavaj, pod vidinou snadně získaných peněz. Nechápu, jak lidé spoluprácující s EF na to můžou mít žaludek, dovádět své kamarády a blízké.

Petr - 25.06. 2009
To Janii: Já to neřešil nijak. K soudu to dávat opravdu nechci. Beru to tak že jsem si zařídil normál životko, který si budu platit i nadále, třeba i víc než ty 3 roky, co se může vybrat. Protože když se to vybere po 3 letech, nic tam skoro nebude, jen mezi Kč 4-8.000,-. EF to má celkově hodně dobře promyšlené. Pyramida je to určitě, inkasují peníze, za někoho kdo je pod tebou, na všech 7. lvl. Ukázky pozic, který vypadá jako krásná pyramida je na deskách od EF.

Janiii - 24.06. 2009
To Petr: A ty už jsi to řešil přes ten rozhodčí soud? Mě právník poradil, abych se odvolala do tří dnů od podpisu smlouvy,ale nedávám tomu naději. Dokonce jsem nesla papír odstoupení od smlouvy i do té pobočky ve Zlíně a mluvila jsem přímo s ředitelem. Když jsem na něho vybalila,že je to celé pyramidová hra,tak mi řekl,že jsem měla ve 20% pravdu! A to o něčem svědčí ...

Petr - 24.06. 2009
To Janii: nemyslím si, že by hromadná žaloba pomohla, bylo už tolik pokusů, každý týden se objevují nové případy u SOS, ta smlouva je tak dobře propracovaná, že člověk nemá moc na výběr, jen by mě zajímalo kde je nějaké odstoupení od smlouvy?

Petr - 24.06. 2009
To Cyril: Dva tvý kamarádi, jsou stejný problemáci..Ono to je hezká vidina na nich vydělávat co, takže máš 6.000,-. Lepší mít normální práci a makat poctivě...

Petr - 24.06. 2009
Pokud člověk neplatí přijde mu na 20000,-, když se to dá k rozhodčímu soudu, je zmírnění na částku okolo 10.000,-

Nikola - 23.06. 2009
to fialova31@seznam.cz: Jak jste dokazala,aby Vas syn zaplatil tech 10 tisic? porad lepsi deset tisic nez dvacet tisic...Jake dukazy jste pouzili u toho rozhodciho soudu? Dekuju za odpoved!

Janiii - 23.06. 2009
Ahojte, souhlasím s tou hromadnou žalobou..čím víc nás bude, tím líp...Nebudeme přece platit takové nehorázné peníze okradačské "firmě" !!! Kdo do toho půjde?

fialova31@seznam.cz - 23.06. 2009
je to podvodne jednani vuci nezkusenym mladym lidem. podali jsme trestni oznameni, coz bylo neucelne, maji to dobre vymyslene a osetrene a po ruznych tahanicich musi syn z rozhodnuti jejich rozhodciho soudce zaplatit aspon pulku tedy zhruba 10 000 kc. ale urcite to tak nenecham. je take potrebne podat zalobu ne jen trestni ozn.23.6.09

AXA klient - 23.06. 2009
Cyrdo, cyrdo, ty odborníku na důchodovou reformu. Hlavně se nauč pravopis. Jestli je vás takových odborníků po třech měsících v EF víc, tak to AXU opravdu pozvedne. Hlavně , aby ti ten optimismus dlouho vydržel. Už máš živnostenský list, aby ti EF mohla vyplácet tučné provize a mohl jsi si koupit BMW jako tvůj nejvyšší předek?

Cyril - 22.06. 2009
Dobrý den problémáci.Vaše stížnosti jsou sice pěkné, ale neoprávněné. Jde vidět, že o tom nic nevíte.Vaše kometáře čtu s úsměvem. Dělám pro firmu 3 měsíce.Zatím jsem pomohl nejen sobě vydělat pekné peníze, ale hlavně známým a kamarádům.Jak Vy tady říkáte tahat kámoše ..... co to je za výraz Já nikoho nikam netahám!!!NEPRODÁVÁME KAMARÁDY!!!Ze začátku jsem nechtěl přidat žádný komentář, ale po shlédnutí dílu Černých ovcí nemůžu odolat.Jde vidět,že pan Dostál tomu vůbec nerozumí a vůbec chybí mu/vám selský rozum, protože kdyby ste ho měl tak si radši zřídíte pojistku a tím popř.zabespečíte rodinu.A nemusíte plati tech 20 000 kča ještě máte služby finan.makléře zdarma .je Váš/jeho boj že si nedomluvil schůzku .jelikož vy potencionální zákazník nejste právnickou osobou,ale jste se ocitl na pohovoru z důvodu doporučení tak je máte za symbolickou korunu samozřejmě s podmínkou spoření.Ve spoření si opravdu nevidím žádný problém je to jen předělávání peněz z jedné kapsy do druhé.A ohledně důchodové reformy tak ta nastopro bude.EU totiž dala ČR ultimátum že musí proběhnou do roku určitého roku,který tady nezveřejním.mám k tomu své důvody. A ještě bych nesouhlasil,že se vám nikdo nevěnuje.Od prvního dne kdy jsem podepsal smlouvu mi maneger ukázal jak a co.A ještě dlouho asi se mnou bude ....... Jo a kdyby mi dělal schůzku takovej Idiot jako v té reportáži tak bych mu nic nepodepsal a šel bych pryč. Vím o čem mluvím protože mí 2 kamarádi jsou stejní problémáci jako Vy. Tak si položme tu Otázku proč to dělám ?Protože EF je OK a nejen s pohledu výdělku !!! TO : cAndrej ? Asi máš hodně bujnou fantazii.Vymyslet takovou krávovinu to jsi asi musel vykouřit hodně trávu že!?!?

Spirs - 18.06. 2009
Pro Óčko: Jsi normální nebo vypadlanej? Asi nevíš co EF dělá. Jací rádoby poradci. Mají své specialisty a ten zbytek se stará o referenční marketing. Ale to asi nevíš co je. To tě ve škole neučili,vid?

napálený - 17.06. 2009
Přidám taky jeden odkaz. Zase z druhé strany. http://www.spotrebitele.info/poradna/dotazy.php?hledej=eurofinancial&partner=0

Očko - 17.06. 2009
Takhle jsem se dlouho nezasmál. Víš , že se dá poznat že vše je od jednoho autora, včetně komentářů? Ale věnoval jsi tomu dost času. A nepíšeš s hrubkama na rozdíl od ostatních rádoby poradců z EF. Zřejmě jsi na vyšší pozici a tušíš, že brzy příjde cesta dolů.

Dnes - 17.06. 2009
http://efczbrnozkusenosti.blog.cz/ http://efczzkusenost.blog.cz/ http://olomoucef.blog.cz/ http://efczostrava.blog.cz/

Dnes - 16.06. 2009
A teď tu o Karkulce.

slim - 15.06. 2009
Se společností EF CZ jsem začal spolupracovat asi před 6 měsíci a dnes mám 3.pozici a nejsem s tím spokojen, ale nastoupil jsem za účelem zkušeností a zkusit si vydělat peníze jinak než klasickou pracovní dobou. Je mi skoro 19 let a můžu tedy jen nesouhlasit s názory co se píší na internetu. Dne 8.1.2009 jsem podepsal smlouvu o poskytování služeb. 3 dny před tím jsem byl na jejich tvz. IP / individuální prezentace / kde jsem jim řekl, že chci smlouvu domu a že jí ukáži rodičům a promluvím s nimi o tom. Samozřejmě, že mi ji nedali ale řekli mi ať přijdu tedy s rodiči a že se pak uvidí. Byli na mě celkem příjemní tak jsem souhlasil a domluvili jsme si schůzku i s mojí mamkou. Opět nám to manažerka celé vysvětlila a mamce se to moc zalíbilo. Sama mi řekla ať to zkusím, že není co ztratit a když to nepůjde tak prostě na to nemám a půjdu makat do mekáče. Přistoupil jsem na jejich podmínky a začal dělat jejich tvz. REKLAMU. Oslovil jsem asi 10 lidí a mám partu lidí, se kterými se dobře pracuje. Někteří z nich dokonce mají pod sebou i rodiče a to jen kvůli produktům. I moje mamka mi s tím pomáhá. To si myslím že je fér J V březnu jsem čekal na své první peníze a nic mi nepřišlo a začal jsem polemizovat zda-li to opravdu funguje jak říkají a chtěl jsem odstoupit. Slečna manažerka mi řekla ať to nedělám, že ví co říká a že v dubnu mi přijdou moje peníze. Posledních 14 dní před přepočítáním bodů jsem byl zralý na léčení a ani jsem na EF neukázal. 10.4. mi volala manažerka ať se podívám na klientskou zónu. A jejda byly tam peníze a nemálo. A všechny. Jelikož nejsem moc chápavý člověk, tak mi došlo, že to závisí na tom kdy pošle provizi pojišťovna, takže jsem pokračoval ve spolupráci a vydělal jsem si zde na moje první auto a to za 5 měsíců a nemusel jsem si odkládat ani moc peníze na stranu. Jelikož bydlím stále s rodiči tak můj život je díky EFCZ dalším krokem k odstěhování a ulehčení peněžence rodině, která mě 19 let živila a šatila. Pochopil jsem totiž princip síťového marketingu a to jen díky literatuře. Je to o vytrvalosti, která přináší posléze pěkné ovoce. Takže můj názor na EF CZ je pozitivní a pokud budete hledat pozitivní tak to najdete. Dobrá rada: Nedávejte na názor lidí co nic v této firmě nic nedokázali a jsou to jen jejich úhybné manévry. Toto snad všichni znáte i z osobního života. Udělali jste průser ve škole a začali jste se vymlouvat na všechno a na všechny, s tím že vy jste v tom nevinně, nebo že vás do toho namočili. Tak neusuzujte z negativního, ale z toho pozitivního

šulišuli - 12.06. 2009
jejda je blbeček kterej pořád nic nechápe myslí si že firma podvodníků ECI pořád bude fungovat,ale neměj strach zlodějíčku ECI jde jistě srát:DS pozdravem šuli šuli

Herod - 11.06. 2009
Dobrý den, fabioagency bych nedoporucoval, spolupracuje totiz s eurofinancial aby se na tom prizivily taky!

nešťastná máma - 02.06. 2009
Dobrý den, prosim chtěla bych se zeptat jestli náhodou jste nesehnali, kdo pomůže řešit problém s Eurofinancial. Našla jsem na internetu odkaz na Fabioagenci a četla jsme na něj i kaldné i záporné články. Máte někdo s ním zkušenosti? Můžete nám je říct? Moje dcera taky podepsala smlouvu s EF a nevíme jak od ní odstopit. Děkuji mnohokrát.

Líba - 02.06. 2009
Můj sym uzavřel s EF smlouvu 22.2.2008. Studuje, nevydělává si nic. Zjistila jsem to až když začaly chodit upomínky. Něco zaplatil on, když si našel na brigádu, já zaplatila už 3600,--, teď je bez peněz a o brigádu přišel a už zase dluží 3600,--. Bydlím v nájemním bytě, nájem, plyn a elekt.dělá 8000,--, plat mám 11500,--. Další syn bez práce a bez podpory a třetí dítě školou povinné. Asi to spraví jen exekuce.

Petr - 02.06. 2009
To Jejda: A dát to k policajtům, proč? Ono taky ostatně je to hodně velká zkušenost, když podepíšeš něco, co si vlastně nechtěl, z čeho proděláváš. Každopádně pro nás byla ta smlouva pěkně nevýhodná, platit za to, abych mohl u firmy pracovat..však ono na to ještě dojde..společností s Multi lvl je hodně, jako třeba už zavřená Skyline. Každopádně jestli máš hodně svých kamarádů, který můžeš tahat, nemusí to být špatně placená práce.. a co si potom napíšeš do životopisu, že si dělal? Že si dělal pojišťovacího agenta tím, že si tahal kamarády, popřípadě ˇaž se dostaneš na manažera, tak řekneš, že si hlídal to aby lidé pod tebou tahali lidi, prosímtě nikdo z vás tam vůbec netuší co ekonomika a pojiš´tovnictví znamená. Nebo důchodová reforma, jak tam říkáte? Je už snad? ještě stále není a kdoví kdy bude...a myslíš, že to bude výhodnější udělat si IŽP u jiných pojišťoven, než které nabízíte (jelikož z nich asi máte tučné provize, že?)

Petr - 02.06. 2009
TO jejda: Jasně když to podepíšeš, není co řešit...a neříkej je tam není žádný psychický napětí...Já už taky neřeším že jsem podepsal..ale sere mě že finanční poradci lžou, když mi ukazoval tabulku po 3 letech, kdybych to IŽP skončil, v podstatě bych prodělal pár tisíc, ale skutečnost je jiná...spíš nedostanu vůbec nic, pojišťovna si to započítá do nákladů...A celkově spousta tajemství okolo toho...tahání kamarádů za účelem toho abych měl větší lvl, větší provize, já neříkám, já jsem dotáhl pár lidí...a stále mě to mrzí, jaký oni z toho měli problémy, peníze za ně jsem si nikdy nevyzvedl...

jejda - 01.06. 2009
petr: kdyby to byla piramida ty dmeente tak uz to snad nedelame ne??pokud si myslis ze toje piramida..posli sem policajtyne?rpotze to je trestne mti piramidu:D:D:D ses fakt demnet...kdyz nechcu tak snad nepodepisu ne:D:D:D:D reknu ne a odejdu:D::DD vy vseci ste zustali a rkeli ano..a ted nadavate..ste DEMENTI!!!!

Mara - 30.05. 2009
Tady neco o teto firme http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/207452801080529-cerne-ovce/

Petrs - 29.05. 2009
To lejdy: je to sviňárna, a to dost velká..

Petr - 29.05. 2009
To Lejdy: Je to dost peněz, už to platím dva roky, takže kolik jsem vyhodil? 850*23, + 23 * 22 za složenku...

Petr - 29.05. 2009
To Lejdy: Minimálně tam je 850,- měsíčně, musíš to platit po dobu 3 let..to IŽP je udělaný tak, že se ti to vyplatí vybrat si zpět až za více let, než za ty 3 roky...

Lejdy - 29.05. 2009
Je to sviňárna jak prase, jen nechápu ty co v tom dál pokračují. Nechápu jak může někoho dalšího navést do takových sraček, hlavně známého.

Petr - 29.05. 2009
To Jejda: Tohle je jasná pyramida. Na jakýmpak lvl jsi na 3, 4? Já spíš nevím, jak to dokážeš dotahovat svoje kamarády do týhle práce, pochybuju, že všichni tam jsou poškozený...Já neříkám, EF není celkově špatná, hledání výhodnější pojištění ale některé atributy, jako zaplat na začátku když chceš u EF pracovat 23000,- a nebo si platit IŽP, IŽP je jasná volba, jaký student má navíc tolik peněz... A 3 roky pod pohrůžkou i bez snížení splátky platit IŽP a bát se jestli náhodou se to nedá k soudu nebo k vymáhací agentuře, stojí to za to...? Kde je nějaké odstoupení od smlouvy, které je i podle zákona do určité doby?

Lejdy - 29.05. 2009
Ahoj lidi.Bohužel jsem se předvčerejšky nechala taky napálit. Nejdřív mi napsal kámoš kterého už sem dlouho neviděla a nabízel dobrou brigádu o které mi ale nesměl nic říct a pak mě přivedl do místnosti za nějakým týpkem v kvádru a tam do mě 2 hodiny tlačin informace,které mě ani nedávaly smysl. Nakonec jsem však podepsala,což doposud nechápu. Buď to bylo tím že se všude pohybovali samí mladí lidé a já se tam cítila dobře,nebo taky tím že onen týpek v kvádru byl bývalý maturant z mé školy. No prostě krásnýma řečama mě úplně zmanipuloval. Teď se mám přijít domluvit ohledně investičního životního pojištění. Mohla bych se jen zeptat,jestli z vás někdo ví, kolik peněz tam za ty tři roky bude? Když tam každý měsíc budu valit 800Kč. Zajímá mě,jestli ty peníze nevyhazuju do luftu.

Anonym - 29.05. 2009
Jak tak ctu tak jsou tu stale lide, kteri se nechali napalit touto firmou a nekteri jim i stale veri. Bohuzel i ja sam jsem byl stejne zaslepeny a ted se z toho snazim dostat, takze vsichni kdo ctete tento clanek tak vas varuji davejte si pozor to co se tu pisu negativni na stranu firmy je jen cista pravda!!!!

DarkMan - 28.05. 2009
Jasně, ty zametači!! A to mi teda vysvětli, proč už všichni nejsou u EF a stále existuje nedostatech brigád? Já si myslím, že kdyby EF byl tak super jak tu tvrdí nějakých pár lidí, tak jsme všichni milionáři ... heh :-D.

jejda:) - 19.05. 2009
hey ste fakt dementi teda:D:D:D kdyby to byla piramida tak tu uz nejsme ne?a uz by se to odhalilo kdyby ste na nas posila tolik pravniku...a CNB by to zakazal ne?? a navic kdyz tady nekdo rika ze to IZP je podvod a rika at si zjisti informace..tak si treba zjistete neco o duchodoe reforme kdyz ste vsichni tak chytri..a uvidte ze to budete mit muset vseci...a kdyz to nemkomu nevychazi..je snadne hledat chybu nekde jinde...chyby jsou vsude..i v tomto systemu vim to..ale funguji i s nema...a pokud je budete heldat najdete je....ale ty chyby jsou vsude..zacnete treba u sebe proc vam to nevyslo?rkenete ze ani jeden manazer se vam nevenoval a podobne?ze s vam apraocvat nechtel???chtel..ale by ste se na to vysrali..a ted to svadite na to!!vy tak zvani fenomeni hm....ale vite co..je to dobre ze to nedelate..protze NEKDO NAM MUSI DELAT PRODAVACE A ZAMETACE:)

Petr - 15.05. 2009
Je to jako kdybych šel pracovat jako Obchodní zástupce pro nějakou pojišťovací firmu. Musel bych na začátku zaplatit 20.000,- abych u nich mohl makat? To snad né. A hlavně mě naštvali v tom, že když jsem se ptal svého poradce u EF, že když skončím pojištění po 3 letech, kolik na konec dostanu, bylo něco okolo 27.000,-, něco bych prodělal, ale jak to vypadá, asi nedostanu nic, a platit to musím, jinak mi přijde pokuta na 20.000,- + DPH

Petr - 15.05. 2009
Reakce na uživatele ..... z 19.02.2009. Copak je pyramida ředitel-učitel-žák. Ano, opticky to tak vypadá. A ty snad platíš ze svého 850,- měsíčně aby si studoval?. Pyramida je i ve vládě prezident - vláda. A platíš jim snad 850,- měsíčně? Já naštěstí jsem v práci, vydělám si na to, nedělá mi to problémy, ale dříve ze začátku sehnat tuto částku každý měsíc. To teda byly problémy. Každopádně je životní pojištění, to beru, ale tak nevýhodné, že kdybych to věděl, udělám si ho radši jinde. To se ti to třeba mluví, když si byl na začátku pyramidy. Měl jsi své struktury a lidi vydělávali za tebe. A co těch pár let od založení společnosti, jsi na úplném dni pyramidy. Prostě kdyby EF řekla veškeré podmínky, všechno vysvětlila a její pojišťováci nelhali, bylo by to o něčem jiném. Psychický nátlak je až tak vysoký. Taky jsem tam šel s tím že nepodepíšu. Ale druhý den na schůzce s manažerem, mě tak dlouho překecávali, kamarád pořád říkal, že to je super a jak si vyděláme. Kdo by nevěřil nejlepšímu kamarádovi?

Dnes - 11.05. 2009
Že by jste narazil v EF na hodného ředitele, tak tomu nevěřím ani náhodou, když je to za tímto účelem (podvodně nalákat k okamžitému podpisu) vymyšleno. A s tím spořením to taky nebude úplně pravda. Zkuste se opravdových poradců zeptat , kolik bude po třech letech odbytné. Třeba taky nic. Divím se vedení AXY, díky chování EF bych si u nich už nikdy nesjednal ani jiné , třeba lepší produkty. Zřejmě stejní lumpové.

cAndrej - 10.05. 2009
to STARE: tato stranka neni stara, pouze clanek vznikl v roce 2006, nicmene diskuse je stale aktualni, a clanek podle me velice pekne vystihuje chovani firmy, i kdyz jak rikate smlouva v Eurofinancial uz od roku 2006 vypada jinak. Porad tu je ten problem, ze nekdo nekoho nekam pritahne a dopredu mu nerekne o co jde... spousta lidi podepise diky prvotnimu nadseni a spousta lidi neumi rict ne svym "kamaradum", protoze si mysli, ze to jsou skutecni kamaradi.

STARE - 08.05. 2009
Mem zkušenost s firmou , smlouvu znam - podminky ve "firme" taky .... Tato stranka je stara a smlouvu uz rozhodne netrhejte - jinak si rovnou pripravte 20k (!)... smlouva je neprustrelna(!)- pokud ste ji cetli aspon malicko tak ste si mozna vsimly ze je tam odstavec ze nemuze byt dana k soudu(!)... Od podepsani doporucuju dve moznosti : 1- platte pojisteni 3 roky, preci jenom sporite si samy to je pravda v tom zadny podvod neni!!! 2- Zkuste se domluvit s ředitelem at se na smlouvu "zapomene" , kdyz budete jednat slusne a rozumně tak vam treba i vyhoví , jsou to take lidi,plno jich znam-jsou hodni i zly - doufejte ze jste narazili na ty lepsi ;-)

barbora - 29.04. 2009
www.coi.cz >> česká národní inspekce, kdo může a nebojí se, napište tam podnět k zahájení správního řízení a postěžujte si jaký jsou to ..... jinak jim nejspíše každej vysolíme těch sladkejch dvacet tisíc

ZooN ProdX@seznam.cz - 29.04. 2009
tak s touto firmou mám také zkušenosti dostal mě do ní můj kamarád, no momentálně spíš můj bývalej kamarád :)cca v květnu 2007 jsem se jim upsal a teďkom platím slavných 20000 v celé výšši . Bohužel dělat se s tím asi nic nedá:( Byl jsem i na policii podávat trestní oznámení i se třema právniky jeden byl i odborovej jeden z nejelpších ve svý praxi v Brně a ani to nepomohlo. Každopádně všichni se shodli a řekli jednu věc , že se jedná o lichvu.Prostě hnusnej nemorální podvod. Je to hnus co zkouší na studenty a já jsem byl takovej debil že jsem to papal :p no aby ne že jo proč nevěřit kamarádům :) btw ti co tu píšou kladný posty na tuhle firmu tu píšou úplný stejný žvásty co mě říkal kamarád , kterej už tam teda taky není páč po nějakým čase mu nedali ani korunu a z ŽP neviděl ani korunu takže asi tak :) Hodně štěstí ;) jinak doufám že ČNB jim to v nejbližší době všechno zatrhne :)

veroniczka@seznam.cz - 18.04. 2009
ja jsem smlouvu podepsala pred rokem a odstoupila jsem od ni po mesici...ted po roce se mi znovu ozvali a s ne moc prijemnou vyhruzkou...jestli jste nekdo nad nimi vyhral, dejte mi prosim vedet jak :-) diky.

MarianaKolarova@seznam.cz - 17.04. 2009
a ještě něco, pokud ste se z toho vyhrabali, jak se vám to podařilo?

MarianaKolarova@seznam.cz - 17.04. 2009
Víte o někom kdo spor s touto firmou prohrál, jako že se s něma soudil a pak to nakonec celý prohrál?? souhlasím s těma co to celé považují za podvod.. článek je přesný popis toho co jsem sama na přednášce zažila, neřeknou Vám přesně o co se jedná, a ti co do toho vstoupili a tahaj tam své kamarády za účelem vydělat si na nich peníze, jsou fakt idioti .. jelikož většina co tam dotáhnete tak nemá pak peníze na placení pojištění, a tím pádem maj problém.. to se pak fakt pozná kamarád, když dovolí aby se tohle jeho příteli stalo .. jsem jedním z těch případů, také jsem naletěla,"kamarád" si na mě vydělal ale jakmile mám problém, už se neozval .. holt český národ vidí jen peníze..

efjepodvod@seznam.cz - 02.04. 2009
kdo je pro podání hromadného trestního oznámení na eurofinancial, napiste na efjepodvod@seznam.cz

dnes - 01.04. 2009
Právě že většina chápe o co v EF jde. Ale bohužel až po podpisu a prvních pokusech do toho někoho dalšího navézt. Podvod na nezkušené, jak získat bezpracně 20 000,- buď z provize za neprodejný produkt nebo z pokuty. Víc než standard - heslo většinové majitele EF - AXY. Pchá.

............. - 19.02. 2009
vetsina z vas vubec nechape o co v tehle firme jde. vubec tam nejde o tahani lidi oni dokonce zakazuji udelat si vice jak 5 aktivnich vetvi (5 dotazenych lidi chceteli) jde o vas a vasi sikovnost ktera se nejvice projevi v praxi. jde o to ze si tady clovek ktery chce muze vydelat 20 000kc mesicne a pritom studovat (a to uvadim takovy prumer). a reknete mi kde dnes neni pyramida? skola- reditel ucitele zaci, nepride vam to jako pyramida? natlak??? :-D ste ....... zadny natlak v teto firme neni, naopak je to prostredi lidi stejnych jako vy mladych nadcenych a tech co chteji delat neco jineho nez se potit u fritaku v mekovi za 60 na hodinu. vim ze vam vase nazori nevyvratim ale mate je proto ze jste nic nepochopili a nebo se proste pridali k davu a nic pochopit nechceete. a muzete davat k soudu co chcete a stejne vsechno prohrajete protoze pravda vitezi. jen tak mimochodem 2pozice 5 mesicu v projektu odpracovanych cca 20hodin a pisu vam z ibooku ktery me stal 10 000 ktere jsem si vydelal v projektu. znate lepsi praci? jestli ano napiste mi na mail tezkorict@gmail.com. kdokoli budete mit cokoli za otazky klidne piste sem budu to tu sledovat protoze je to tu snuzka lzi hlupaku.

anonym 111353seznam.cz - 13.02. 2009
Ahoj mám také problém s touto firmou, byl jsem také lapen.Prosím vás o pomoc jak y tohoto problému ven. Uyavřel jsem IŽP které jsem po 3 měsících zrušil a jsem zvědav co se bude dít. Doufám že mi pomůžete na zaplacení pokuty opravdu nemám. Pokud někdo víte jak z toho napište mi na uvedený e-mail.

vivien - 29.11. 2008
EF není pyramida. Shodli se na tom právníci, pokud do toho jde člověk rovnýma nohama , může zde vydělat slušné peníze. Není důležité na jakém jste levlu ale kolik z toho máte. Spousta lidí z prvních a druhých pozic fakturuje víc než trojkaři či čtyřkaři....

Yury Orlov - 10.10. 2008
Toto je jiz velice zastarala stranka. Uz jen timi ze autor odkazuje na spolecnost Skyline, ktera byla usvedcena a odsouzena jako pyramidova hra. A bohuzel EF je take.

Daja - 25.09. 2008
Prosím o radu jak z toho ven.Pokud se Vám to podařilo tak pomozte i ostatním.Děkuji

Treytz - 11.08. 2008
Roztrhat a přestat platit?Hmm..to šlo když neměli rozhodčí doložku. ¨Smlouva je postavena tak,že si máte "jen" uzavřít životko,ostatní se pak dolaďuje v Komisionářské smlouvě,s tim že pokuty za vypovězení smlouvy nebo životka jsou stejný.. ALE rozhodčí doložka znamená,že jdete přímo k danému soudu,co je ve smlouvě,a tam se posuzují jen důkazy, nezřídka prý tato firma to tam má podplacený..a hlavně,proti rozsudku se nelze odvolat :(

Yury Orlov - 01.08. 2008
EF je jedna z nejagresivnejsich spolecnosti u nas. DONUTI vas podepsat a nic jineho je nezajima. Proto si na ne davejte velky pozor. Kdo tvrdi opak, tak je bud zaslepeny nebo volavka z firmy. Vsichni kdo mate zajem o blizsi info teto spolecnosti, chcete radu nebo se jen podelit o zazitky, piste na icq:350 683 399, nebo mejl ray22@seznam.cz

anonym - 12.06. 2008
jen tak pro informaci, ČNB je již od února prošetřuje kůli stížnostem.

Mozillaman - 29.05. 2008
Když se Vám něco nelíbí, pošlete to dál... ČNB, pojišťovny, ČOI... Nebo na EF nadáváte jenom proto, že je to moderní?

vox - 07.05. 2008
Mnoho lidí si zde stěžuje na praktiky společnosti Eurofinanial. Když se dáte dohromady a bude vás aspoň stovka (což je z tisíců nespokojených docela malá část), spojíte se s pravníkem, tak budete moct podat hromadnoužalobu k soudu, který jediný rozhoduje o platnosti nebo neplatnosti smlouvy. Každý z Vás dá právníkovi 1000,- a budete mít klid.

anonym - 06.12. 2007
asi nejlepší stránka-blog proti EF: http://eurofinancial.blog.cz uvidíme se tam :)

cAndrej - 18.10. 2007
Avon a Oriflame nenuti pri vtupu do spolecnosti nic porizovat ani vkladat vstupni poplatek (dostanete pouze zbozi na prodej a kdyz se vam nebude zdat tak ho muzete do 1. mesice vratit a ze spolecnosti vystoupit a vasi investici vam vrati v plne vyssi) Kdyby se firma Eurofinacial chovala stejne, tak tady vubec takovy bloq nevznikne. Ona totiz neumoznuje lidem dobrovolne odejit aniz by si museli neco poridit (pojisteni ci zaplatit odstup), narozdil od Vami zmineneho Avonu a Oriflamu. Vite pane raule, on totiz nema kazdy zaludek na to aby vedl komunikaci tak jak to delate v EF (predpokladam ze jste v EF), ale u vstupniho pohovoru ci pri uvodni prednasce vam nikdo nerika co vlastne budete delat. Ze musite jednat se svymi blizkymi jak s totalnima kret..kdyz je chcete privest do firmy. Nerikejte ze Vam prijde vhodne telefonovat zbusobem jakym vas to uci v EF. Ano mozna si takto vice nahrabete, ale penize nejsou vzdy vse. Preji vam hodne uspechu do budoucna a doufam ze vasim pristupem nezneprijemnite zivot mnoha lidem.

raul - 17.10. 2007
hej co tady pisete za sracky premyslejte.jak muze byt pyramida nebo letadlo registrovana u CNB? a spolupracovat se svetovymi pojistovnami.A co treba avon, oriflame a takovy firmy to sou podle vas asi taky pyramidy vy dmnti zpamatujte se brecite tady jak mali decka.Nechapu takovy lidi vygumovany

Brix - 03.05. 2007
No, jestli je to podvod, tak by někdo měl zajít na policii. Ale obávám se, že to podvod nebude. Musí to mít dost šikovně podchycené. K tomu vydělávání 12% nejvyšších, tomu bych se asi bránil, ať je to jak chce, stejně jako v každém jiném lepším networku bude mít nejvíc peněz z konkrétního obchodu ten, kdo ho přinese. Jestli je 20 000,- Jediný závazek, tak bych raději zaplatil, protože jestli je smlouva napsaná dle Obchodního zák., tak Vás to výjde levněji než byť i vyhraná soudní pře. Na druhou stranu když už to zaplatíte, proč odstupovat... Ale to je na Vás. Moje rada zní, dostaňte z toho co nejvíc zkušeností, ať víte, za co platíte.

ghotthay - 26.04. 2007
Tak se mi snad úspěšně podařilo odejít od této firmy, vše sem tak před dvěma měsíci ukončil a zatím po mě nikdo nic nechce... Akorát se chci zeptat jak je to s vrácením peněz které jsem dal do pojišťovny, neboť na jejich potvrzení o výpovědi jsem měl přeplatek 0 Kč a slyšel jsem že s vrácením peněz nedělají problémy...

Tony - 24.04. 2007
Jestli se nemýlím, tak nemělo by být v závěrečných ustanoveních smlouvy, že SMLOUVA je vyhotovena ve dvou vyhotoveních, že SMLOUVA nebyla uzavřena za nápadně nevýhodných podmínek a že SMLOUVA nebyla uzavřena pod nátlakem. Mě spíš připadá, že zástupci Euro financal na vás velice tlačí s podpisem smlouvy a dále také jak už zde někdo podotknul, tak jakási profesorka Masarykovy univerzity sama uznala, že smlouva je velice nevýhodná. Jestliže jsou porušeny tyto dva body závěrečných ustanovení, tak tato smlouva je neplatná, a proto se nemusí nikdo bát soudních řízení atd atd. Ještě musím podotknout, že několik mých spolužáků bylo na prezenční přednášce Euro financalu a ty mi sdělili, že na ně byl kladen stejný nátlak jako je vylíčen zde v tomto článku. Budu držet palce všem, kteří se napálili....

greenmilk - 04.04. 2007
já mam pocit, že to pochopili všichni kromě Vás. Nebo to možná nechcete pochopit, protože díky demagogii EF získáváte další chudáky, kteří si nejspíš budou ze strachu platit životko, aby nemuseli platit 20 litrů. Je mi vás líto a měl(a) byste se stydět, za to, že vyděláváte na naivitě mladých nezkušených studentů. Ať žije "sekta"!

Miška - 29.03. 2007
no tak sem byla na té skoro tříhodinové přednášce a myslela sem , že umřu , vůbec sem nepochopila , o co přesně de a co jako mám dělat ... dovést nové lidi ? udělat jim takovou sviňárnu , že jim řeknu , máš na mě chvilku času ? a pak ho zatáhnu mezi skupinku dalších důvěřivců a tam nějáký brýlatý "student" bude přednášet o tom , jak je to moc super a že každopádně vydělám ... a taky do doporučuje Anna K. a ví o tom ? hm ? no coment ...

anonym - 28.03. 2007
nechapu jak ten d**il muze verit,asi je to nejakej cvok.ale kazdej vi,ze firma eurofinancial jsou podvodnici,takze nejakej Beda tady svyma kecama dojem neudela.SES ZCVOKLEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anonym - 21.03. 2007
Tenhle článek je jen snůška zkreslenejch keců a dezinformací! Asi člověk co to psal nepochopil, nebo se ani nesnažil pochopit body ve smlouvě a její podmínky! Pokud se autorovi působení a způsob obchodování nelíbí, ať si to nechává pro sebe a nedezinformuje ostatní lidi! O pyramidě zdá se ví taky kulový, když dokáže síťový marketing s něčim takovym srovnávat! Hold je to asi jedna z mnoha ovcí co se rozhodla mít svoje sociální jistoty!!!

LocoMan - 09.02. 2007
Já se s tim jejich Karlikem už dávno dohod na odstoupení od smlouvy...právník povídal cosi o totálnim nesmyslu a podvodu, takže asi tak...

Mary - 19.12. 2006
také jsem vstoupila do EF,udělala sem si ŽL a nevím si rady. Zrušit či nezrušit, obava z pokuty je celkem podstatna. Jak můžu věřit nějakému článku. Vždyť smlouva je smlouva a když je podespaná pak je platná. Lze ji nějakým způsobem zpochybnit? Díky za informace

prkev - 06.11. 2006
Do EF jsem vstoupil před dvěma týdny a necítím se nijak podveden. Po úvodní přednášce jsem si připravil otázky, které mi byly na následné schůzce vysvětleny a objasněny, přečetl jsem si smlouvu a podmínky mi připadaly poměrně výhodné, neměl jsem rozhodně pocit, že je na mě páchán nějaký podvod. Spořit si na stáří je podle mého názoru výhodné a když má člověk k tomu mít ještě možnost si vydělat peníze, makléřskou a konzultační činnost v ceně, tak proč ne?

cAndrej - 04.10. 2006
To je otázka, pokud si myslíte, že jste byl podveden, protože Vám nebyly podány pravdivé informace o projektu, tak pokutu neplaťte. EuroFinancial CZ má jedinou možnost jak z Vás dostat peníze - a to soudní cestou. Otázkou je proč se ještě firma s nikým kdo nezaplatil pokutu nesoudila. Těžko radit nějaký univerzální postup, ale zkuste se poradit na e-mailu: sulc{at}spotrebitele{dot}info, stručně popište Váš problém. Je to kontakt na Občanské sdružení ochrany spotřebitelů. Tam se obrací většina takto postižených lidí. Pokud Vám odpoví dejte prosím vědět co Vám poradili. Třeba to pomůže dalším lidem.

anonym - 04.11. 2006
Bohužel jsem se nechal,jak vy říkáte, lapit...bude ale pouhý e-mail případným důkazným materiálem??Bojím se riskovat ztrátu 20 000 a přestat platit..

molma - 24.10. 2006
Měli jsme v rodině také tento problém. Opravdu jsme si oddechli,když se nám podařilo/tak, jak píšete/se z problému dostat. Podporuji vaši snahu podezřelé způsoby podnikání postavit na pranýř a lidi před nimi varovat.

navigace: Poradenské firmy >> EuroFinancial CZ >> Eurofinancial CZ